Redfall, Phil Spencer’ı da Hayal Kırıklığına Uğrattı
Arkane Austin stüdyosu tarafından geliştirildi ve Bethesda Softworks tarafından yayınlandı. yeniden düşüş Xbox işvereni Phil Spencer için de bir hayal kırıklığı oldu. Önümüzdeki süreçte oyun için kurtarma çalışmaları başlayacak.
Redfall bu hafta Salı günü satışa çıktı. Arkane Austin oyununa gelince tabii ki kaliteli bir deneyim bekliyorduk. Ancak bu kez gülmedi. Konsol tarafında Performance modunun olmamasının yanı sıra DENUVO kasası teknik ve yapay zeka sorunları, dünya tasarımındaki eksiklikler, loot sisteminin zayıflığı, oyunun kısa sürede kendini tekrar etmeye başlaması ile hayal kırıklığı yarattı. ve kozmosu oyuncuya tam olarak aktaramama ve daha fazlası.
Metacritic tarafında PC ortalaması 56/100 (kullanıcı ortalaması 1.8/10) ve Xbox Series ortalaması 59/100 (2.8/10) iken Steam tarafında 1310’un %31’ini görebiliyoruz. kullanıcı yorumları olumlu.
Redfall, Phil Spencer için de Hayal Kırıklığıydı
Kinda Funny Games grubunun dün yayınlanan görselinde karşımıza çıkan Xbox işvereni Phill Spencer, Redfall hakkında bazı açıklamalarda bulundu. Kendisi için Xbox topluluğunu hayal kırıklığına uğratmaktan ve inançlarını yitirdiklerini görmekten daha üzücü bir şey olmadığını söyleyen Spencer, oyundan kendisinin de hayal kırıklığına uğradığını sözlerine ekledi.
Ardından geliştirme sürecini yakından incelediklerini ve bire bir kusurların tekrarlanmaması için ellerinden geleni yapacaklarını söyleyen Xbox işvereni Phil Spencer, Arkane Austin stüdyosunun çalışmalarına devam edeceğini ve gruba engel olmayacaklarını söyledi. risk almaktan. Şu anda Performance modu çalışması tamamlanmak üzereyken, Xbox Game Studios ailesinden The Coalition ve Rare stüdyoları ile ortak bir çalışma yürütülüyor.
Son olarak tanıtımlarda 60 FPS akıcılığı göstermenin hata olduğunu kabul eden Spencer, erteleme kararının oyunun kaybettiği rotasını bulmasına yardımcı olamayacağının da altını çizdi.